آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

طرح بنر پت شاپ و غذای حیوانات لایه باز PSD

طرح بنر پت شاپ و غذای حیوانات خانگی مناسب طرح بنر پت شاپ و غذای حیوانات و کلینیک های مختص به این حیوانات است. پت شاپ (Pet shop) به مرکز فروش لوازم حیوانات خانگی اطلاق می‌شود. پت شاپ از ترکیب دو کلمه‌ی انگلیسی “پت” و “شاپ” ایجاد شده است.

در پت‌شاپ، انواع مختلف غذای حیوانات خانگی، خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی، مکمل‌های دارویی پت، لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی، انواع قفس و باکس حیوانات، است.

از این رو پت شاپ ها و فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی و کلینیک ها برای معرفی خود و خدمات خود نیاز به معرفی دارند. بنابراین تبلیغات از جمله بنرپت شاپ انتخاب مناسبی است.

طرح بنرلایه باز فروش لوازم حیوانات خانگی

طرح بنرفروش لوازم حیوانات خانگی و پت شاپ در سایز 300*100 سانتی متر و با رزولیشن 50 و به صورت کاملا لایه باز است. این طرح دارای تصاویر سگ،دکتر انواع وکتورهای ردپا، کادر و فونت است.

طرح بنر پت شاپ در رنگ های نارنجی و بنفش و آبی به صورت گرادینت در اختیار شما است تا بتوانیم به راحتی تغییرات مد نظر خودرا به راحتی در لایه ها اعمال کنید.

چرا از طرح بنر های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح بنرها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت بنرها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز بنر

  • تهیه طرح لایه باز بنر بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز بنر برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز بنر و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
64
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
300*100
تاریخ انتشار:
۱۰ مهر ۱۴۰۱

در همین زمینه ...