آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت ریسو مزون لباس مجلسی

طرح تراکت ریسو مزون لباس مجلسی مناسب استفاده فروشگاه لباس شب و مجلسی، مغازه‌ها و مزون‌های لباس شب است. مزون مکانی است که افراد می‌توانند برای شخصی سازی و رسیدن به لباس مورد نظر خود به آن مراجعه نمایند و لباس های خاص و متفاوتی را تهیه کنند. سبک خرید در ایران با بسیاری از کشورها متفاوت است. آرامش و لذت خرید گزینه‌هایی هستند که خانم‌ها بسیار به آن اهمیت می‌دهند به همین دلیل بسیاری از خانم‌های ایرانی برای اینکه در محیطی امن و آرام مدتی را سپری کنند ترجیح می‌دهند به مزون‌ها مراجعه کنند.

از این سو هر مزون و فروشگاهی برای معرفی کالا و برند خود باید از طرح تراکت مزون لباس مجلسی نیاز است که استفاده کند.

تراکت ریسو لباس مجلسی و شب لایه‌باز PSD به‌صورت افقی یا عمودی در سایزهای A3، A4 و A5 قابل طراحی است. فروشگاه‌ها و مزون‌ها برای ارتباط موثر و بهتر با مشتریان خود باید از روش‌های مختلفی کار و برند خود را تبلیغ کنند. یکی از این روش ها، توزیع و پخش تراکت های تبلیغاتی است. مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس مجلسی با استفاده از تراکت ریسو مزون لباس میتوانند، اجناس و کالاها، آدرس، شماره تماس، وبسایت و … را قرار دهند. باتوجه به نیاز و سلیقه مشتری، تراکت‌ها سیاه و سفید (ریسو) و رنگی چاپ میشوند.

تراکت سیاه و سفید با‌توحه به هزینه کمترانتخاب مناسبی است.

تراکت ریسو لایه‌باز مزون لباس زنانه

در این طرح از وکتور لباس زنانه، گل، دوربٌری تک رنگ  مرتبط با پوشاک و لباس، حاشیه، مکانی برای نام و نوشته‌های مورد نظر، دوربٌری تک رنگ تلفن موبایل و آدرس و … است. که همه قسمتهای این طراحی را میتوانید ویرایش و جابجا کنید.

طرح تراکت ریسو مزون لباس مجلسی به صورت کاملا لایه‌باز، در فتوشاپ، با رزولیشن 300 در اختیار شما عزیزان قرارداده شده است. باتوجه به نیاز و سلیقه مشتری، شما عزیزان میتوانید تمامی وکتورها، متن‌ها و تصاویر را به راحتی جابه‌جا کنید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی با‌توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان‌های طراحی تراکت‌ها را انجام می‌دهند.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ رعایت می‌شود. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح‌های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت‌پی‌اس‌دی جذاب‌ترین و شکیل‌ترین طرح ممکن را دارد.

طرح لایه‌باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه‌باز تراکت برای ویرایش فایل می‌توانید، از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده کنید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید، در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده ایجاد کنید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
26.9
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۷ آبان ۱۴۰۰

در همین زمینه ...