آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت ریسو مانتوفروشی

تراکت ریسو مانتوفروشی لایه باز معرف فروشگاه‌های پوشاک و البسه و مانتوهای بانوان است. مانتو یا روپوش پوشاکی است که معمولاً روی پوشاک دیگر، تن می‌کنند. در ایران، مانتو به عنوان نوعی حجاب اسلامی برای زنان استفاده می‌شود. همچنین از گذشته‌های دور، در مدارس دخترانه مانتو به عنوان لباس متحدالشکل دانش‌آموزان به کار می‌رفته و امروزه نیز به کار می‌رود. باتوجه به کاربرد فراگیر مانتوها، نیاز مانتوفروشی‌ها برای تبلیغات و تبلیغات محیطی بیشتر است. تراکت‌های رنگی و ریسو یکی از بهترین انواع این تبلیغات هستند. تراکت مانتوفروشی با معرفی کسب‌وکار و برند و کالاهای خود میتوانند، مشتریان را جذب کنند و میزان فروش خود را افزایش دهند.

تراکت ها با قابلیت توزیع و پخش، نصب روی تابلوها و دیوارها، توزیع درخانه‌ها، پخش بین افراد گزینه مناسبی برای دیده شدن کسب‌وکار است.

طرح تراکت ریسو مانتو فروشی PSD

طرح تراکت ریسو مانتوفروشی زنانه شامل تصاویر خانم، انواع وکتورها، کادربندی، قاب بندی، متن و… است. طرح تراکت سیاه و سفید مانتوسرا به صورت عمودی و با رزولیشن 300 و سایز A5 و کاملا قابل ویرایش است.شما می‌توانید با برنامه فتوشاپ این طرح را اجرا کنید و تغییرات موردنیاز را مبذول نمایید.

چرا از طرح تراکت ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح تراکت‌ها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه باز تراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
26.5
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۷ آبان ۱۴۰۰

در همین زمینه ...