آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

طرح تراکت ریسو نجاری

طرح تراکت ریسو نجاری به خوبی میتواند خدمات و کارگاه‌های نجاری را معرفی کند. درودگری یا نجاری حرفه ای در صنعت و زیرگروه نخستین صنایع چوب است. یک درودگر فردی است که به ساخت انواع محصولات چوبی می پردازد. صنعتگران درودگر معمولاً سازندگان در و پنجره و مبلمان، کابینت سازان، قایق سازان و غیره هستند.همچنین، هنرمندان کنده کاری روی چوب و سازتراشان نیز عضوی از گروه درودگران هستند. با رونق این حرفه، تعداد کارگاه‌های نجاری و صنایع چوبی افزایش داشته است. از این رو برای پیشی گرفتن و رقابت با سایر کارگاه‌ها، هر نجار و صنایع چوب نیاز به معرفی خود و خدمات خود دارد.

نجاری را می توان به عنوان هنر کار با چوب به منظور ساخت و نگهداری ساختمان ها ، مبلمان و اشیاء دیگر تعریف کرد.

تبلیغات یکی از این روش ها است. تراکت‌ها به‌صورت افقی یا عمودی، رنگی یا ریسو هستند. و به دلیل جمع و جور بودن و راحتی در پخش و نصب گزینه ی مناسبی هستند.

طرح تراکت سیاه و سفید نجاری

طرح ریسو تراکت نجاری با فرمت PSD در برنامه فتوشاپ به‌صورت لایه باز و قابل ویرایش با رزولیشن 300 است. این طرح به‌صورت افقی در اختیار شما قرارگرفته است. بخاطر این نوع قالب بندی میتوانید اطلاعات و طراحی بیشتری را انجام دهید. با استفاده از طرح تراکت ریسو کارگاه نجاری و صنایع چوبی میتوانید در کمترین زمان و بالاترین کیفیت طراحی انجام دهید و رضایت مشتری را افزایش دهید. تراکت ریسو کارگاه نجاری شامل تصویر نجار، میز و صندلی، انواع شیپ و فونت و قالب بندی ها است.

چرا از طرح تراکت ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح تراکت‌ها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه باز تراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
16.1
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۰ آبان ۱۴۰۰

در همین زمینه ...