آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت ریسو کارگاه چوب

تراکت ریسو کارگاه چوب معرف کارگاه‌های نجاری و صنایع چوبی است. نیاز بشر به سرپناه و در دسترس بودن چوب، احتمالا نجاری را به یکی از اولین فعالیت های شغلی بشر تبدیل کرده است. با گسترس صنعت، و نیاز افراد به استفاده از کالاهای مختلف، ازجمله وسایل چوبی حرفه‌ی نجاری رونق گرفته است. نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند.

نجاری به دلیل دانش تخصصی و تکنیک هایی که هنگام کار با چوب از آنها استفاده می کند یکی از ضروری ترین و پر کاربرد ترین تجارت های ساختمان است. ازاین‌رو نجارها و کارگاه‌های صنایع چوب برای معرفی خدمات خود نیازمند تبلیغات محیطی هستند. تراکت‌ها یکی از بهترین نوع تبلیغات محیطی اند. با صرف هزینه اندک میتوان تبلیغات گسترده ای در سطح شهر به وسیله تراکت ریسو نجاری انجام داد.

با پخش تراکت‌ها به افراد، کارگاه‌ها، مغازه‌ها و… میتوان به خوبی آدرس، تماس، خدمات را ارائه داد.

طرح تراکت کارگاه چوب PSD

طرح ریسو تراکت کارگاه چوب به‌صورت تک‌رنگ و لایه‌باز در قالب A5 و عمودی در برنامه فتوشاپ قابل اجرا است. این طرح شامل تصویر نجار است. در طرح تراکت نجاری انواع مختلفی شیپ و فونت استفاده شده است. طرح تراکت کارگاه نجاری با رزولیشن 300 و PSD قابل اجرا است.

چرا از طرح تراکت ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح تراکت‌ها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه باز تراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
4.40
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۰ آبان ۱۴۰۰

در همین زمینه ...