آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

طرح بنر فست فود و همبرگر فروشی

طرح بنر فست فود و همبرگر فروشی گزینه مناسبی برای تبلیغات است. فست فود ها، پیتزا فروشی ها و همبرگری‌ها با استفاده از بنرها در محیط‌های شهری میتوانند خود را به خوبی به مشتریان بشناسایند. از این رو با استفاده از بنر فست فود و همبرگر فروشی به عنوان گزینه‌ی انتخابی مناسب میتوانند در جذب مشتری بیشتر موفق شوند.

هَمبـِرگِر گونه‌ای ساندویچ است که شامل یک برگ گوشت چرخ‌کرده‌است که در میان یک نان گردِ میان بریده قرار می‌گیرد.در دنیای مدرن امروزی نیاز به غذاهای آماده و فوری دو چندان شده است. همبرگر ها یکی از این نوع غذاها هستند، که نحوه‌ی سرو راحت و سریعی دارند.

بنر همبرگرفروشی و فست فود به شما کمکمیکند تا باتوجه به نیاز مشتری بتوانید خدمات، آدرس، برند خود را به خوبی در شهر معرفی کنید.

طرح بنر همبرگر فروشی و فست فود لایه باز

طرح بنر فست فود شامل تصاویر، سیب‌زمینی، سس، همبرگر، برگر، وکتور پیک، کاهو، برگ، کادر و متن و شیپ است. این طرح در سایز 3*1 و به‌صورت افقی و لایه باز است. پس زمینه طرح بنر همبرگر فروشی با رنگ مشکی، سبز، زرد و قرمز است. تمامی تصاویر و وکتورها و متون این طرح، توسط طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی به صورت لایه باز و در فتوشاپ با رزولیشن 50 در اختیار شما عزیزان است.

باتوجه به انتخاب و نیاز خود میتوانید تمامی طرح را ویرایش و جابه‌جا کنید.

چرا از طرح بنر های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح بنرها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت بنرها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز بنر

  • تهیه طرح لایه باز بنر بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز بنر برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز بنر و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
84.5
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
300cm*100cm
تاریخ انتشار:
۲۸ خرداد ۱۴۰۱

در همین زمینه ...