آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

طرح بنر فست‌ فود و پیتزافروشی

طرح بنر فست‌‌فود و پیتزا فروشی یکی از انواع تبلیغات محیطی بسیار خوب است. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و در واقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصول‌شان است. «تغییرات رفتاری مردم در جامعه سبب افزایش درخواست برای تبلیغات محیطی در انواع گوناگون آن است. در واقع تبلیغات محیطی پیام خود را به صورت ساده اما پرقدرت به مصرف‌کنندگانی که در حال جابه‌جایی و مسافرت هستند، به‌خصوص درست در زمانی که در محل خرید حضور دارند، می‌رساند. یکی از بهترین انواع این نوع تبلیغات، استفاده از بنرها در سطح شهر و یا حتی سر‌در مغازه‌ها، نصب تابلو‌ها و بیلبوردها است.

طرح بنر فست فودی به شما کمک می‌کند تا با معرفی کسب‌وکار، خود را به مشتریان معرفی کنید. امروزه خوراکی های سریع یا همان فست‌فودها، به علت نحوه‌ی سرو راحت، مورد استقبال زیادی قرار دارد. از این رو طرح بنر پیتزافروشی و فست‌فود انتخاب مناسبی برای ارائه خدمات، غذاها، آدرس، برند و نحوه ارتباط شما با مشتریان است. بنرها با توجه به نوع سایز و طراحی یکی از بهترین انتخاب ها برای مشاغل از جمله اغذیه فروشی‌ها، فست فودها است.

طرح بنر فست‌فود و پیتزافروشی PSD

طرح بنر پیتزافروشی و فست‌فود شامل تصاویر، پیتزا، پیاز، مرغ سوخاری، برگ، فلفل دلمه، گوجه، کادربندی، شیپ، مکان تماس، فونت جذاب برای عنوان است. این طرح توسط طراحان مجموعه با رنگبندی زیبای زرد، نارنجی و مشکی و سبز و کاملا لایه باز است. این رنگبندی باعث گیرا بودن طراحی شما است. با استفاده از این طرح میتوانید سرعت طراحی خود را افزایش دهید و رضایت مشتریان را جلب کنید. طرح بنر فست فود در فتوشاپ و به صورت لایه باز، با رزولیشن 50 و به صورت افقی و سایز3*1 طراحی شده است.

چرا از طرح بنر های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح بنرها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت بنرها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز بنر

  • تهیه طرح لایه باز بنر بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز بنر برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز بنر و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
50.7
رزولیشن:
50
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
300cm*100cm
تاریخ انتشار:
۲۳ خرداد ۱۴۰۱

در همین زمینه ...