آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

بنر فلافل فروشی

طرح بنر فلافل فروشی یکی از طرح‌های مورد استفاده اغذیه‌سراها است. فِلافِل خوراکی است ویژه کشورهای عربی است. و در آن گِرده‌هایی از نخود یا باقلای خیس خورده و کوبیده شده است، که در روغن سرخ می‌شود و با نان و چاشنی‌های تند صرف می‌شود. فلافل در ایران به‌عنوان یک غذای جنوبی شناخته می‌شود. در شهرهای جنوبی ایران مانند اهواز، آبادان و بندرعباس فلافل به صورت غذای خیابانی از گذشته وجود داشته است. فلافل فروش‌ها و فست فود‌ها برای معرفی خدمات و کسب‌وکار خود به طرح بنر لایه‌باز فلافل فروشی نیاز دارند.

طرح بنر لایه‌باز فروش فلافل باتوجه به طراحی خود میتوان بر روی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی، دیوار ، سر در مغازه‌ها و … استفاده شود. بنرها ازجمله وسایل تبلیغاتی مناسب برای انواع کسب‌وکارها از جمله فلافل فروشی ها، اغذیه فروشی ها، فست‌فودها است. طرح بنر فروش فلافل PSD انتخاب عالی و مناسب برای این شغل است، زیرا با نصب در سرتاسر شهر و در سایزهای مختلف، برند، اطلاعات تماس، آدرس و… را به مشتریان معرفی میکنید و می‌توانید جذب مشتری و فروش خود را چندین برابر کنید.

طرح بنر لایه‌باز فلافل فروشی و فست فود

طرح بنر فلافل فروشی شامل تصاویر گوجه، سیب زمینی، سبزیجات، برگ، فلافل، بشقاب، سس، آتش و… است. طرح لایه‌باز فروش فلافل شامل متون، وکتور، شیپ و کادر است. طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی با پس‌زمینه سبز و نارنجی این طرح را انجام دادند، که زیبایی را چندبرابر میکنند و اینکه برای افزایش اشتها مناسب است. بنر فلافل سرا در سایز 3*1 و رزولیشن 50 و کاملا قابل ویرایش و جابه‌جایی است.

شما با استفاده از این طرح میتوانید سرعت طراحی خود را بالا ببرید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

چرا از طرح بنر های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی در طرح بنرها با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی را انجام میدهند.

رعایت استانداردهای چاپ

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای چاپ باکیفیت بنرها، تمامی اصول چاپ از جمله استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و … را رعایت میکنند.

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز بنر

  • تهیه طرح لایه باز بنر بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازیمی‌شوند  و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز بنر برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز بنر و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.
برچسب ها:

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
60.4
رزولیشن:
50
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
300cm*100cm
تاریخ انتشار:
۲۲ خرداد ۱۴۰۱

در همین زمینه ...