آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت رنگی برنامه هفتگی مدرسه لایه‌باز

طرح تراکت رنگی برنامه هفتگی مدارس با فرمت PSD مناسب استفاده روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه دانش‌آموزان و معلمان و مدارس است. تنظیم برنامه هفتگی در مدارس، اولین گام برای شروع تدریس اثربخش می باشد. برنامه هفتگی، طرح‌ریزی اولیه معلم برای دست‌یابی به اهداف آموزشی از پیش تعیین شده می‌باشد. تراکت برنامه هفتگی و کلاسی یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز دانش‌آموزان ومعلم‌ها در طی سال‌تحصیلی است. با کمک طرح تراکت برنامه هفتگی مدارس معلم‌ها می‌توانند، برنامه آموزشی یکساله را باتوجه به نیاز محصلین خود برنامه‌ریزی کنند.

طرح لایه‌باز تراکت رنگی برنامه کلاسی مدارس در سایزهای متفاوت A4، A3 و A5 قابل طراحی است. از سوی دیگر این طرح را میتوان به صورت افقی یا عمودی اجرا کرد. باتوجه به نیاز دانش‌آموزان و معلمان می‌توان این تراکت را بر روی دیوار، تابلوی اعلانات مدرسه، درب کلاس یا اتاق، روی میز و روی کتاب قرار داد.

شما طراحان گرامی با در اختیار داشتن طرح تراکت رنگی برنامه هفتگی مدرسه لایه‌باز ،میتوانید در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید. و میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.

تراکت رنگی لایه‌باز برنامه هفتگی مدرسه

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی برای استفاده از فضای بیشتر از کاغذ، تراکت برنامه هفتگی مدارس PSD را به صورت افقی طراحی کرده اند. از سوی دیگر این فایل در برنامه فتوشاپ با فرمت PSD و با رزولیشن 300 و به‌صورت لایه‌باز قابل ویرایش است. در طرح این تراکت تصاویر مدادشمعی، قلم، کیف، مداد، پاک‌کن و پالت رنگ وجود دارد. تراکت رنگی برنامه کلاسی روزهای هفته و فضایی برای نوشتن دارد.

طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی مدرسه با توجه به نیاز شما عزیزان کاملا قابل ویرایش است. شما میتوانید تمامی متن‌ها و تصاویر را به دلخواه خود جابه‌جا و ویرایش کنید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی با‌توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان‌های طراحی تراکت‌ها را انجام می‌دهند.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ رعایت می‌شود. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح‌های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت‌پی‌اس‌دی جذاب‌ترین و شکیل‌ترین طرح ممکن را دارد.

طرح لایه‌باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه‌باز تراکت برای ویرایش فایل می‌توانید، از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده کنید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید، در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده ایجاد کنید.

 

 

 

برچسب ها:

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
20.7
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۶ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...