آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت برنامه هفتگی مدارس

طرح تراکت لایه‌باز برنامه هفتگی مدارس فرمت PSD مناسب مدارس و دانش آموزان می‌باشد. با آغاز سال تحصیلی دانش آموزان و معلمان برای استفاده بهتر از زمان خود، از  تراکت لایه باز برنامه هفتگی و کلاسی استفاده می‌کنند.‌‌ برنامه هفتگی همه ساله توسط آموزش و پرورش به مدارس ابتدایی، متوسطه برای نظم‌دهی و شکل‌دهی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ابلاغ می‌شود.

طرح برنامه هفتگی مدرسه را میتوان در قالب تراکت‌ها، در سایزهای مختلف طراحی کرد. تراکت‌ها با توجه به نوع خاص خود مقرون به‌صرفه می‌باشند. از طرفی با‌توجه به نوع فرم کاغذ میتوان به‌صورت عمودی یا افقی طراحی کرد. سایز تراکت برنامه کلاسی لایه‌باز به صورتA3، A4 و A5 قابل اجرا است.

تراکت لایه‌باز رنگی برنامه هفتگی مدرسه PSD

تراکت برنامه هفتگی مدرسه برای در اختیار قرار دادن فضای بیشتر به شما به‌صورت افقی طراحی شده است. در تراکت رنگی لایه باز برنامه کلاسی از تصاویر مداد،خط‌کش، سیب، آبرنگ، قلم‌مو، نقشه، ذره‌بین و… استفاده می‌شود. از سوی دیگر در طراحی برنامه هفتگی لایه باز از روز‌های هفته و زنگ‌های کلاسی استفاده می‌شود. وکتورها و قالب‌ها با رنگ‌های شاد، و زمینه‌ی سفید برای خوانایی بهتر طراحی می‌شود.

طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی مدرسه با فرمت PSD و رزولیشن 300، و سایز A5 طراحی شده است. این طرح توسط طراحان آرت‌پی‌اس‌دی به صورت لایه‌باز طراحی می‌شود. شما می‌توانید تمامی وکتور، متن‌ها، تصاویر را به راحتی جا‌به‌جا و ویرایش کنید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

طراحان مجموعه آرت‌پی‌اس‌دی با‌توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان‌های طراحی تراکت‌ها را انجام می‌دهند.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت‌ها، تمامی اصول چاپ رعایت می‌شود. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح‌های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت‌پی‌اس‌دی جذاب‌ترین و شکیل‌ترین طرح ممکن را دارد.

طرح لایه‌باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه‌باز تراکت برای ویرایش فایل می‌توانید، از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده کنید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید، در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده ایجاد کنید.

 

 

 

برچسب ها:

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
17.4
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۶ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...