آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی مدرسه PSD

طرح تراکت رنگی لایه باز برنامه کلاسی و هفتگی مدرسه PSD برنامه‌ریزی درسی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های مطالعات برنامه درسی است که به «تدوین، اجرا و ارزشیابی» برنامه درسی می‌پردازد. برنامه ی درسی به شناخت، پیش‌بینی، سازماندهی و شکل‌دادن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در حیطهٔ یادگیری یادگیرندگان گفته می‌شود.

با فرا رسیدن پاییز و حس عطر ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان و مدارس برای برنامه ریزی درسی و کلاسی خود نیاز به لیستی در جهت تهیه این برنامه میباشند. تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی لایه باز به خوبی میتواند نیاز های یک محصل و مدارس را با توجه به فرم طراحی خود برآورده کند. تراکت ها نمونه ای بسیار مناسب در جهت استفاده از این برنامه های هفتگی میباشند. طرح تراکت رنگی لایه باز برنامه کلاسی که با توجه به سایز و رنگبندی جذاب خود، بر روی میز، روی دیوار و درب و حتی روی جلد کتاب درسی قابل استفاده و نصب میباشد.

طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی

طرح تراکت لایه باز رنگی برنامه کلاسی شامل انواع تصاویر کتاب، مداد، پاک کن، خط کش، تراش و قیچی می باشد. همچنین طرح برنامه کلاسی رنگی هفت روز هفته را در خود جای داده است و نیز با رنگ های آبی و زرد و سفید طراحی زیبا و جذابی بوجود آورده است. تراکت برنامه کلاسی دانش آموزان در قالب A5 و با فرمت PSD و رزولیشن 300 طراحی شده است.

طراحان مجموعه آرت پی اس دی با توجه به نیاز شما طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی را بصورت کاملا لایه باز در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. طرح PSD تراکت برنامه کلاسی در برنامه فتوشاپ قابل اجرا می باشد. شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود چیدمان طرح  و حتی سایز و فونت طرح را تغییر دهید.

شما با در اختیار داشتن تراکت رنگی برنامه هفتگی و کلاسی میتوانید سرعت انجام طراحی خود و رضایت مشتریان را افزایش دهید. در این طرح دوربری، وکتورها، تصاویر، جدول بندی به همراه کادر و سایه برای قرار دادن متن و نوشته های مدرسه مورد نظر، کادر برای قرار دادن نام آموزشگاه مورد نظر شما قرار گرفته است که می توانید به سهولت نوشتهای آن را جایگزین و ویرایش نمایید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

در طرح ها تراکت آرت پی اس دی با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی صورت گرفته است.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت ها، تمامی اصول چاپ رعایت شده است. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

 

برچسب ها:

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
21.8
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۴ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...