آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

تراکت رنگی برنامه کلاسی مدرسه

طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی مدرسه در میان عامه مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان، بیشتر به معنای تعیین برنامه‌ای زمانی برای خواندن دروس و کتابهاست. برنامه هفتگی باید طوری تنظیم شود که موجب تقویت انگیزه و نشاط دانش آموزان برای فرا گیری فزون شده و با برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه انطباق بیشتری داشته باشد. با استفاده از تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی لایه باز شما میتوانید، با رعایت پراکندگی های مناسب درس ها، در طول هفته و حتی روزها، رعایت ساعات مناسب، رعایت سختی و آسانی و قرارگیری دروس و توجه به زنگ آخر داشته باشید.

تراکت رنگی برنامه کلاسی مدرسه لایه باز PSD با توجه به نوع طراحی در سایز و قالب کار نمونه ای مناسب برای استفاده از دانش آموزان و معلمان و مدیران مدارس می باشد. با توجه به سایز  تراکت برنامه هفتگی مدرسه شما میتوانید، از آن بر روی میز، کنار تخته سیاه مدرسه، روی جلد دفترها و کتاب های خود، روی درب کمد اتاق خواب و… استفاده نمایید. از این رو طرح برنامه کلاسی و هفتگی مدرسه در جهت دهی به مطالعه و زمان شما کمک میکند.

طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی مدرسه

طرح تراکت لایه باز رنگی برنامه کلاسی مدرسه شامل انواع تصاویر کتاب، مداد، پاک کن، خط کش، تراش و قیچی، قلم، برگ، کودک، ماژیک و ماشین حساب می باشد. همچنین طرح برنامه کلاسی رنگی هفت روز هفته و زنگ های اول تا ششم  را در خود جای داده است و نیز با رنگ های رنگین کمانی مانند زرد، بنفش، آبی، نارنجی و سبز و.. طرحی چشم نواز ایجاد کرده است. طرح تراکت لایه باز رنگی برنامه کلاسی به صورت افقی و در سایز A5 با رزولیشن 300 با فرمت PSD در فتوشاپ طراحی شده است.

طراحان مجموعه آرت پی اس دی با توجه به سلیقه شما عزیران طرح تراکت رنگی برنامه کلاسی و هفتگی را بصورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در دسترس شما قرار داده اند.

شما با در اختیار داشتن طرح برنامه کلاسی مدرسه میتوانید سرعت انجام طراحی خود و رضایت مشتریان را افزایش دهید. در این طرح دوربری، وکتورها، تصاویر، جدول بندی به همراه کادر و سایه برای قرار دادن متن و نوشته های مدرسه مورد نظر، کادر برای قرار دادن نام آموزشگاه مورد نظر شما قرار گرفته است که می توانید به سهولت نوشتهای آن را جایگزین و ویرایش نمایید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

در طرح ها تراکت آرت پی اس دی با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی صورت گرفته است.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت ها، تمامی اصول چاپ رعایت شده است. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

 

 

برچسب ها:

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
19.8
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۶ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...