آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

طرح تراکت سیسمونی و لباس کودک لایه باز

طرح تراکت سیسمونی و لباس کودک لایه باز نوعی تبلیغات کاغذی است که به‌قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی بین مردم پخش می‌شود. تراکت‌ها گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم پست می‌شوند. تراکت برگه‌ای چاپ شده و تانشده است. که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص یا سمینار یا معرفی محصول خاص استفاده می‌شود.

یکی از انواع تراکت ها، تراکت‌های تبلیغاتی هستند که بیشتر توسط شرکت‌های و سازمان ها و یا افراد مختلف دولتی و یا غیر انتفاعی استفاده می شوند. از طرح تراکت سیسمونی لایه باز با توجه به طراحی خود، میتوان با نصب روی دیوارها، قراردادن زیر برف پاکن ماشین‌ها، پخش بین مردم در خیابان‌ها، توزیع بین مردم در نمایشگاه‌ها، توزیع در مراکز تجاری اداری و فروشِ پررفت و آمد، ارسال آنها به درب خانه‌ها، قرار دادن لای درب خانه‌ها، چسباندن روی تابلو اعلانات استفاده کرد. طرح تراکت سیسمونی و لباس کودک PSD با توجه به طراحی زیبا خود میتواند به شما در انجام و اجرا طراحی های خیره کننده تراکت ها کمک نماید. با استفاده از طرح تراکت لباس کودک میتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرد و نام و محصولات خود را در ذهن مشتریان جای دهید.

طرح تراکت  سیسمونی کودک  PSD

در طرح تراکت لایه باز سیسمونی از دوربری، وکتورها و تصاویر به همراه کادر و سایه برای قرار دادن متن و نوشته های مورد نظر، کادر برای قرار دادن نام مورد نظر شما استفاده شده است.طرح تراکت پوشاک کودککاملا لایه باز و در برنامه فتوشاپ، برای سهولت شما عزیزان در انجام هرگونه تغییر و ویرایش طراحی شده است. در طرح تراکت رنگ های شاد سبز، بنفش، سرخابی، نارنجی و … استفاده شده است. همچنین از تصاویر زیبا و کودکانه پستونک، اسباب بازی و عروسک نیز استفاده شده است. در این طرح از اندازه استاندارد A5 و با رزولویشن 300 و به صورت رنگی طراحی شده است.

این طرح به صورت کاملا اختصاصی و با صرف زمان توسط طراحان مجموعه آرت پی اس دی طراحی و با هزینه بسیار مناسب و به صورت کاملا لایه باز در اختیار شما قرار گرفته شده است تا بتوانید طرح موردنظر مشتریانتان را به سرعت طراحی کنید. و میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.

چرا از طرح تراکت های ARTPSD استفاده کنیم؟

متناسب با نیاز مخاطب

در طرح ها تراکت آرت پی اس دی با توجه به نگاه و نیاز مخاطب چیدمان های طراحی صورت گرفته است.

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت تراکت ها، تمامی اصول چاپ رعایت شده است. استفاده از رنگ‌های استاندارد، قالب های برش و …

طراحی جذاب و دقیق

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

طرح لایه باز تراکت

  • تهیه طرح لایه بازتراکت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز تراکت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز تراکت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
26.7
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
A5
تاریخ انتشار:
۲۷ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...