آرت پی اس دی - دانلود طرح لایه باز حرفه ای بنر ، کارت ویزیت ، پوستر ، بلیبورد ، تراکت ، اینستاگرام

کارت ویزیت نجاری و صنایع چوبی

طرح کارت ویزیت نجاری و صنایع چوبی لایه باز PSD یکی از ابزارهای مناسب برای معرفی شغل ها و کسب و کارها انواع کارت ویزیت ها میباشند. کارت ویزیت ها در جنس ها و سایزهای مختلفی وجود دارند. کارت ویزیت کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.

در دنیای تبلیغات، امروز هر فرد و کسب و کار کوچک و بزرگی برای معرفی خود به اشخاص و ارائه راه های ارتباطی، کارت ویزیت خود را ارائه می دهد. کارت ویزیت ها انواع اطلاعات از جمله هویت، برند، حرفه، شماره تماس، آدرس، ایمیل و … شما را با مشتریان اشتراک میگذارد. طرح کارت ویزیت نجاری لایه باز با توجه به کم جا بودن در جیب و کیف های پول به خوبی نگه داری میشود. و در صورت نیاز میتوان به راحتی و در سریع ترین ممکن از آن استفاده کرد. با توجه به سایز و کم حجم بودن کارت ویزیت ها بهتر است از دو سمت آن استفاده و طراحی گردد.

با توجه به اینکه کارت ویزیت ها برای معرفی و ارائه کسب و کار های میباشد در نتیجه باید از طرحی استفاده کرد که در ذهن مخاطب بیشتر جای گیرد. طرح کارت ویزیت نجاری با استفاده از رعایت اصول طراحی و چاپ بهترین انتخاب برای مشتریان میباشد.

کارت ویزیت لایه بازنجاری و صنایع چوب PSD

طرح کارت ویزیت نجاری و صنایع چوبی لایه باز کاملا قابل ویرایش میباشد و در طراحی آن از رنگ های مناسب این حرفه و عکس های میز و صندلی و نجار استفاده شده است.در کارت ویزیت نجاری و چوب بری دوربری میز و صندلی چوبی ، دوربری کاراکتر، دوربری نور ، کادر متن برای متن مورد نظر شما و نوشته های آن که به صورت نمونه و پیش فرض قرار داده شده است . آدرس و تلفن و سایر نوشته ها و …کارت ویزیت نجاری را می توانید ویرایش و جابجا نمایید.

چرا از کارت ویزیت های سایت ARTPSD استفاده کنیم؟

رعایت استانداردهای چاپ

برای چاپ باکیفیت کارت ویزیت ها، تمامی اصول چاپ رعایت شده است. استفاده از رنگ‌های استاندارد، سایزهای طراحی و چاپ و …

طراحی جذاب

در میان طرح های موجود در اینترنت، طرح لایه باز آرت پی اس دی جذاب ترین و شکیل طرح ممکن را دارد.

امکان تغییرات

طرح های کارت ویزیت آرت پی اس دی کاملا قابل ویرایش هستند و به راحتی و با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر میباشند.

از ویژگی‌های مهم این کارت ویزیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی حرفه‌ای و اصولی
  • استفاده صحیح از مد رنگی (CMYK) و اعداد و متون مشکی تنظیم شده‌اند.
  • قرار دادن این کارت در فرمت فتوشاپ برای استفاده بهتر طراحان با نرم افزارهای مختلف
  • اجزای کاملا لایه باز و با قابلیت ویرایش متون
  • اطلاعات دقیق و بررسی شده
  • این کارت ویزیت بصورت افقی طراحی شده است
  • تمامی عناصر و المان های استفاده شده در طراحی این کارت، بصورت قابل ویرایش و بزرگنمایی بدون اُفت کیفیت می باشند.
  • تهیه طرح لایه باز کارت ویزیت بسیار آسان است به این دلیل که طرح ها با فرمت zip فشرده سازی شده اند و حجم فایل ها برای دانلود کاربر در حد قابل توجهی کم شده است.
  • پس از تهیه طرح لایه باز کارت ویزیت برای ویرایش فایل می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 و ورژن های جدیدتر استفاده فرمایید.
  • با طرح لایه باز کارت ویزیت و انجام تغییرات مورد نیاز و دلخواه در نرم افزار فتوشاپ می توانید در کمترین زمان ممکن طرحی کاستوم شده داشته باشید.

 

 

 

 

مشخصات فایل

قیمت محصول:
25000 تومان
حجم فایل:
37.1
رزولیشن:
300
مدرنگ:
CMYK
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
تاریخ انتشار:
۲۸ آذر ۱۴۰۰

در همین زمینه ...